2011. április 23., szombat

Mélyinterjú DJ Naponta Maszturbálok lemezlovassal


Honnan jött ez a meglehetősen pikáns a név?

Onnan, hogy naponta maszturbálok. Valami olyan figyelemfelkeltő nevet akartam, ami tényleg rólam szól, ami tényleg én vagyok. Ennél találóbbat meg keresve se találhattam volna.

Voltak előtte más névötleteid is?

Igen. Korábban DJ Naponta Háromszor Maszturbálok néven nyomultam. De aztán lerövidítettem, mert van önkritikám, és ilyen néven nem lehet szórakoztatni magamat.

Ha már szórakoztatás, te ugyebár szobadidzsé vagy, mit jelent pontosan ez a titulus?

Esténként, vagy amikor épp rámjön, de főleg esténként, akkor odaállok a mixpultom elé és felrakom az egyik kedvenc zenémet a másik, még kedvencebb után. Ennek a vége persze rendszerint az, hogy nem bírok magammal és végigugrálom az összes számot, a dalosakkal meg együtt is ordítom a refrént. Nyáron, jó időben, nyitott ablak mellett nincs ennél nagyobb móka: órákon át csak te, a zene és a tánc!

Milyen gyakran örvendezteted meg a zeneművészeteddel a szomszédaidat?

Szinte minden második nap. Élvezik különben, gyakran átkopognak a falon meg az ajtón, meg nyomogatják a csengőt, hogy ők is jönnének bulizni, de sohasem engedem be őket. Sőt, ilyenkor ki szoktam peckelni a csengőt, ám az se mindig használ a makacsabbnak, akkor még jobban döngeti az ajtót. Fenyegetőztek egyszer rendőrrel is, na nem mintha bármelyik ki merte volna hívni. Szemét vagyok, tudom, de elrontaná a feelinget, ha többen lennénk.

Mozgalmas bulijaid vannak! Mikor lépsz legközelebb a szobádat jelentő deszkákra?

Ma este. Csupa nyolcvanas évek végi house, techno meg new beat csillárrengetőket pakolok. Ki nem hagynám a világért se!

Köszönjük az interjút. A legjobbakat kívánjuk hozzá és az össze többi bulidhoz is!

Én köszönöm, persze a sört és a pizzát is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése