2011. február 5., szombat

Az első jelentkező

Még megvárjuk a többi beérkező e-mailt is, de valószínűleg mellette döntünk.

Tisztelt Munkaadó!

A szombathelyi apróhirdetések között olvastam állásajánlatukat, kávéfőzésben valamint szendvicskészítésben jártas (jelenleg passzív jogviszonyban levő) főiskolás hallgató vagyok.

Örömmel olvastam, hogy Önöknél a díványteszt lejárt lemez, bár remélem nem örökösödés alapján lehet Önöknél állásinterjúra bekerülni.:)

Mellékeltem önéletrajzomat, amennyiben felkeltette figyelmüket kérem jelezzenek. Füstjelekre is vevő vagyok, ha úgy alakul a napokban igyekszem sűrűbben pásztázni az eget!

Köszönettel:

##########


Két perccel később érezik egy másik levél is tőle:

Amennyiben hirdetésük csupán egy poén, szerintem nagyon találó. Nekem bejött! :D

1 megjegyzés:

  1. A tegnapról mára virradó éjszakán is érkezett két életrajz. Lám, a hétfő közeledtével mindenkiből előtör a dolgozhatnék! :)

    VálaszTörlés